Každý nůž Mikov má své jméno

Mikov začátkem roku 2017 dokončil dlouhodobý projekt, jehož cílem bylo najít pro každý vyráběný nůž vhodné obchodní jméno.

Mikov vytváří na sociálních sítích komunity (nejen) pro chlapy

Pro tradičního českého výrobce nožů Mikov jsou v komunikaci se zákazníky klíčové sociální sítě. Drtivá většina těch, kteří Mikov sledují, jsou muži ve věku od 25 do 45 let, ale mezi fanoušky se najdou i ženy a dívky.

Mikov uvádí nové verze vystřelovacího nože Predator

Ve čtvrtek 8. prosince firma Mikov uvedla na trh fanoušky netrpělivě očekávané nové dvě verze vystřelovacího nože Predator. Oproti stávajícím nožům se liší především tím, že na jejich čepele byla poprvé v historii použita ocel Böhler N690.

Podle průzkumu je nůž nejužitečnější reklamní předmět

Na základě průzkumu, který firma Mikov provedla mezi náhodně vybranými zákazníky obchodních center v Praze a Brně, byl nůž vybrán jako nejužitečnější reklamní předmět.

Mikov přivítá rybičku z cesty kolem světa

Cestovatelé české expedice Bigtrip - rybička kolem světa, jejíž partnerem je firma Mikov, zakončí své více než dvouleté putování o víkendu 15. a 16. října 2016 v Krásné Lípě a Mikulášovicích. 

Mikov uvádí na trh doplňky pro nůž List

Firma Mikov uvádí na trh doplňky nože List, které rozšíří možnosti jeho používání a nošení. Nůž List byl prvním nožem nové produktové řady Progress a bezprostředně po svém uvedení na trh v roce 2015 si získal mezi zákazníky mimořádnou oblibu.

Brexit nebude mít na Mikov negativní dopad

V souvislosti s referendem o setrvání v Evropské unii, které minulý týden proběhlo ve Velké Británii (tzv. Brexit), firma Mikov neočekává, že by utrpěla ve svém exportu nebo importu ztráty.

Zástupci Mikova vystoupili na fóru nožířských měst ve francouzském Thiers

Ředitel marketingu Petr Balej a designér Ondřej Němec prezentovali produkci firmy Mikov na setkání zástupců měst s nožířskou tradicí, které se uskutečnilo od 12. do 14. května ve francouzském městě Thiers.